Have nr.2, "Bettebo" sælges. 📞 51 57 81 36

Have nr.2 "Bettebo" er på 24 m2 fordelt på 1 stue m. stort køkken og 2 værelser. Endvidere en stor lukket havestue på 15 m2 samt en åben overdækket terrasse på 13 m2. Dertil et lukket redskabsskur m. arbejdsbænk. Indlagt el og helårsvand med vandvarmer i køkkenet. En særdeles velholdt have m. både pryd- og nytteplanter. Kontakt Mads på tlf. 51 57 81 36
HAVE Nr.35 TIL SALG - INDLAGT EL / VAND / TOILET Henvendelse på tlf. 21 29 77 24

Have nr.35 til salg.  Henv. tlf  21 29 77 24

Have nr.43 til salg.  Henv. tlf  40 46 19 11

Have nr.  2 til salg.  Henv. tlf  51 57 81 36

Have nr. 46 til salg.  Henv. tlf 81 61 61 45

Det er desværre ikke alle haver som kommer på Hjemmesiden, mange beboere vælger at sætte deres haver til salg på Facebook eller andre medier, så derfor kan der være haver til salg, som redaktionen ikke ved noget om.....

Uanset hvor haverne bliver annonceret til salg ,ville det være rigtig dejligt om sælger ville kontakte bestyrelsen, når beslutning om salg er taget, så en annonce også kunne blive sat i udhængs-skabet samt her på siden.

Til gengæld kan oplyses, at ingen haver kan sælges uden bestyrelsens  medvirken og godkendelse af salget. Havelejen er 1000 kr. hvert kvartal, 1/1 - 1/4 - 1/7 og 1/10. Heraf afsættes en del til kloakering, og àconto vandforbrug. Desuden hensættes et lille beløb til istandsættelse af klubhuset.

VENTELISTE

Ønsker du at komme på venteliste, henvises til foreningens mail-adresse :

f.haveforening@gmail.com

Derudover har Holstebro Kommune oprettet en venteliste i forbindelse med en snarlig udstykning.

Et antal helt nyanlagte kolonihaver er ved at blive realiseret, og ønsker du at komme i betragtning, skal du henvende dig til kommunens afdeling for Teknik & Miljø. Hvis COVID 19 ikke står i vejen, vil de nye haver være anlagt til ibrugtagning i løbet af 2021.

BYGGERI har modtaget 11
Forside har modtaget 33