Haver til salg

Have nr.46 sælges. Huset er bygget med nye gedigne materialer. Det er isoleret, beklædt med bæredygtigt træ, og der er indlagt el og vand. Huset indeholder køkken/alrum, værelse og bad/toilet. Der er indbygget en sauna og udendørs bruser. En ægte oase for både voksne og børn, med rig mulighed for leg, afslapning og dyrkning af grøntsager. Henvendelse : tlf. 25 43 22 60
Have nr. 36 sælges. Henvendelse tlf. 20 20 89 25
Have nr.2 "Bettebo" er på 24 m2 fordelt på 1 stue m. stort køkken og 2 værelser. Endvidere en stor lukket havestue på 15 m2 samt en åben overdækket terrasse på 13 m2. Dertil et lukket redskabsskur m. arbejdsbænk. Indlagt el og helårsvand med vandvarmer i køkkenet. En særdeles velholdt have m. både pryd- og nytteplanter. Kontakt Mads på tlf. 51 57 81 36

Det er desværre ikke alle haver som kommer på Hjemmesiden. Nogle vælger at sætte deres have til salg på f.eks. Facebook, DBA , KolonihavePortalen eller andre medier, så derfor kan der være haver til salg, som redaktionen ikke er bekendt med.....

Uanset hvor haverne bliver annonceret til salg ,ville det være rigtig dejligt om sælger ville kontakte bestyrelsen, når beslutning om salg er taget, så en annonce også kunne blive sat i udhængs-skabet samt her på siden.

Det skal understreges, at en kolonihave hverken kan eller må sælges uden bestyrelsens  medvirken og godkendelse. Desuden kan ingen have sælges, førend Kolonihaveforbundets Vurderingsudvalg har fastsat en maksimalt tilladt salgspris.

Havelejen er p.t.1000 kr. hvert kvartal, 1/1 - 1/4 - 1/7 og 1/10. Heraf afsættes en del til kloakering, og àconto vandforbrug. Desuden hensættes et lille beløb til istandsættelse af klubhuset.

VENTELISTE

Ønsker du at komme på venteliste, henvises til foreningens mail-adresse :

f.haveforening@gmail.com

Betalingsservice har modtaget 4