Haver til salg

Have nr. 36 sælges. Henvendelse tlf. 20 20 89 25
Have nr.2 "Bettebo" er på 24 m2 fordelt på 1 stue m. stort køkken og 2 værelser. Endvidere en stor lukket havestue på 15 m2 samt en åben overdækket terrasse på 13 m2. Dertil et lukket redskabsskur m. arbejdsbænk. Indlagt el og helårsvand med vandvarmer i køkkenet. En særdeles velholdt have m. både pryd- og nytteplanter. Kontakt Mads på tlf. 51 57 81 36
HAVE Nr.35 TIL SALG - INDLAGT EL / VAND / TOILET Henvendelse på tlf. 21 29 77 24

Have nr.35 til salg.  Henv. tlf  21 29 77 24

Have nr.  2 til salg.  Henv. tlf  51 57 81 36

Have nr. 46 til salg.  Henv. tlf 81 61 61 45

Have nr. 36 til salg.  Henv. tlf 20 20 89 25

Det er desværre ikke alle haver som kommer på Hjemmesiden. Nogle vælger at sætte deres have til salg på Facebook eller andre medier, så derfor kan der være haver til salg, som redaktionen ikke ved noget om.....

Uanset hvor haverne bliver annonceret til salg ,ville det være rigtig dejligt om sælger ville kontakte bestyrelsen, når beslutning om salg er taget, så en annonce også kunne blive sat i udhængs-skabet samt her på siden.

Til gengæld kan oplyses, at ingen have kan sælges uden bestyrelsens  medvirken og godkendelse af salget. Desuden kan ingen have sælges, førend Kolonihaveforbundets Vurderingsudvalg har fastsat en maksimalt tilladt salgspris.

Havelejen er 1000 kr. hvert kvartal, 1/1 - 1/4 - 1/7 og 1/10. Heraf afsættes en del til kloakering, og àconto vandforbrug. Desuden hensættes et lille beløb til istandsættelse af klubhuset.

VENTELISTE

Ønsker du at komme på venteliste, henvises til foreningens mail-adresse :

f.haveforening@gmail.com

Holstebro Kommune har planlagt en snarlig udvidelse af Hf.Fredhøje. Ialt 20 haver vil blive anlagt/modnet . 16 af disse er allerede besat. Projektet har været på stand-by ( takket være Corona- situationen ),men Holstebro Kommunes afdeling for Teknik og Miljø forventer snarest at kunne fortsætte, hvor man slap. Det forventes, at havemodningen kan være overstået og klar til ibrugtagning i løbet af sæson 2021

Vedtægter har modtaget 13
Ordensbestemmelser. har modtaget 15