NU SKER DER NOGET

De 20 nye haver bliver placeret indenfor den grønne ramme. De øvrige havelodder er Kommunens plan for en fjern fremtid og er blevet tilføjet som nyt kort- bilag til Lokalplan 1031. (klik en gang på kortet for at forstørre)

Så kom der endelig en plan over udvidelsen af Hf.Fredhøje. Landmåleren har nu slået markeringer i jorden, og Kommunen har sendt os planen over den endelige placering af de enkelte havelodder. De 9 store lodder + 1 lille er reserveret til dem, der kommer fra den nedlagte Hf. Nyholm. Derudover har 7 personer skrevet sig på den venteliste, som Holstebro Kommune havde etableret, og de har alle betalt et betydeligt depositum for at sikre en bindende aftale. Altså er 17 af haverne allerede besat, og det efterlader os med 3 ledige havelodder til fremtidig udlejning. Fredhøje vokser i størrelse og får snart omkr. 20 nye medlemmer. Lad os tage godt imod dem og hilse dem VELKOMMEN. Det bliver spændende at se, hvad lidt "nyt blod " kan bibringe til vores haveforening.

Forside har modtaget 45
Renovation har modtaget 10