Bestyrelse

HAVE NR.58  Formand:Tom Valentin, tlf.:29861670

kredsbestyrelsesmedlem, salg af haver,lejekontrakter m.v., ansvar for hjemmesiden

HAVE NR.62  Næstformand: Harald Nielsen, tlf.:  21732641

aflæsning af vand, kredsdelegeret

HAVE NR.2  Kasserer: Mads Damgård , tlf.: 51578136

HAVE NR.48  Sekretær: Susanne Nygaard Munch, tlf.: 22515234

HAVE NR.45  Bestyrelsesmedlem:  Martin Sander Teglgaard, tlf.: 27340788

byggesager, kredsdelegeret

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Trods Corona-begrænsninger og forsamlingsforbud er vi i bestyrelsen optimistiske og satser på, at det senere på sæsonen igen vil være muligt for medlemmerne at mødes til fælles samvær. Derfor vil vi på næste bestyrelsesmøde prøve at lægge en forsigtig plan for denne sommers arbejdsdage, fester og arrangementer. Det skulle gerne blive til en sæsonkalender, med datoer der holder således, at medlemmerne er forberedte og kan planlægge at deltage. Så må vi bare krydse fingre for, at Corona ikke kommer i vejen. Følg med på hjemmesiden og i opslagstavlen.

Vi er klar til at sende indkaldelse til Generalforsamlingen afsted til jer allesammen, lige så snart det igen bliver tilladt at forsamle så mange personer. ET VIGTIGT PUNKT PÅ DAGSORDENEN ER VALG AF KASSERER. Mads Damgaard har ikke længere have i Hf.Fredhøje og kan derfor ikke fortsætte på posten. Den kommende Kasserer overtager til gengæld et rigtig fint set-up, som Mads har tilrettelagt lige til højrebenet, med en udførlig manual til, hvordan arbejdet med regnskaberne kan køre ubesværet videre. DERFOR: Hvis du kunne tænke dig måske at stille op til Kassererposten, men gerne først lige vil høre lidt nærmere, er du meget velkommen til at kontakte Bestyrelsen så snart som muligt. Der SKAL, blandt medlemmerne, vælges en ny Kasserer, når vi forhåbentlig snart kan afholde vores længe ventede Generalforsamling !

Vi er en del, der savner Lørdagskaffen i Klubhuset. Det er jo igen Corona, der lægger låg på den slags, men Bestyrelsen tager det med i aftenbønnen, og så må vi se, om vi er kreative nok til (måske), at finde en nødløsning.

☕️/bestyrelsen

''Hvem er vi'' har modtaget 20