Nyeste info

8.maj

Lørdag d.16 maj lukker folkene i Klubhuset igen op kl.10:00

hermed genindføres LØRDAGSKAFFEN ,nu med håndsprit ‼️

Festudvalget håber på rigtig god tilslutning og omgang med omtanke. Bestyrelsen går sin årlige haverunde samme lørdag kl.12:00 ,og håber at mange er i haven den dag og har lyst til en snak over havelågen.

Planerne for projektet om udstykning af de nye havelodder er, som alt andet i denne Verden, udskudt indtil videre p.gr.a CORONA. Det betyder, at der ikke kommer gang i de store larmende entreprenørmaskiner førend allersidst på sæsonen. Så ,denne sommer er den sidste, hvor man kan opleve solnedgangen set fra Klubhuset hen over den åbne eng. God fornøjelse !

bestyrelsen

11.maj

Det blev en kort fornøjelse. Det er Holstebro Museer's arkæologer, der nu er gået igang med en forundersøgelse, og er startet en udgravning på arealet, hvor de nye haver skal placeres. Hvornår selve anlægsarbejdet starter, har vi endnu ikke fået nogen præcis melding om.

GODT NYT

Henning har overstået en ballonudvidelse, og regner med at udskrives snart .Jeg skal hilse jer allesammen fra ham.

/Tom

18.maj

Det er en fornøjelse, at se Henning tilbage i Fredhøje igen - tilsyneladende uberørt af de strabadser, han måtte igennem.

Vi skal dog stadig allesammen passe godt på ham ( f.eks. ved at huske, at holde vejen ren ud for ens egen have ). Henning fylder 80år i næste sæson, og han skal jo gerne have kræfter til ,at vi holder en velfortjent fest for ham til den tid.

Bestyrelsen foretog sæsonens første haveinspektion i lørdags, og det var trist at konstatere, at ca. hver tredje have herefter vil modtage en påmindelse om at stramme op på vedligeholdelse af egen have. Ialt 17 haver vil modtage en sådan hilsen - 6 af dem i form af en egentlig PÅTALE.

Lørdagskaffen blev genoptaget med fin tilslutning. Der er dog ikke megen plads i Klubhuset, når alle "håndsprittere" prøver at holde behørig afstand indenfor, og vejret er for surt til ,at nogle kan vælge at sætte sig med sin kaffe udenfor. Men - Tak for det pæne fremmøde !

BYGGERI har modtaget 11
Forside har modtaget 33