GENERALFORSAMLING TIR.23.FEB.2021

Lokalerne er nu bestilt, og hvis CORONA-situationen ellers tillader det til den tid, afholdes den årlige, ordinære Generalforsamling d.23.feb.2021 !

Der vil i løbet af vinteren blive udsendt relevant materiale, samt en opfordring til indsendelse af forslag til dagsorden. Såfremt du er en af de 20 nye havelejere, som endnu ikke har skrevet kontrakt med Hf.Fredhøje, skal vi opfordre til, for din egen skyld, at få det gjort snarest, således at du kan deltage og gøre din stemme gældende ved Generalforsamlingen på lige fod med de øvrige medlemmer❗️

HUSK: Forslag, som du ønsker behandlet eller sat til afstemning på generalforsamlingen, skal være fremsendt til bestyrelsen på Fredhøje's mail-adresse senest d. 31.dec. 2020 ❗️

Skriftlige forslag skal være underskrevet med navn og have nr.❗️

Nu går vi over til vintertid, og sæsonen er slut ! Tak for i år ! Vi ses til Generalforsamlingen 😉

VANDFORBRUG

Søndag d.1.nov.2020 går vi runden til alle haver for at aflæse årets forbrug af vand. Vi beder derfor venligst om, at der på dagen er uhindret adgang til din målerbrønd i tidsrummet mellem kl.11 og kl.13  På forhånd, Tak !

Forside har modtaget 45
Renovation har modtaget 10