Vigtige datoer i 2021

PRÆMIEMODTAGERNE DELTAGER GRATIS ‼️

SÆSONKALENDER

Tors. d. 20.maj: Haveinspektion

Bestyrelsen går sæsonens første runde, for at tilse haverne og tage stilling til, om der er nogen, der skal have en hilsen, om at overholde Ordensreglerne. Sidste år fik 17 haver en sådan hilsen, og i 6 tilfælde var det nødvendigt med en særlig PÅTALE, for at få forholdene bragt i orden. Vi satser på, at det ser bedre ud i år.

Lør. d. 29.maj: Fælles-arbejdsdag

Søn. d. 30.maj: Fælles-arbejdsdag

Vi forsøger at gentage succesen fra sidste år, og indbyder til den første af to Arbejdsweekender. Foreningens veje trænger til en grundig omgang. Der skal etableres en bålplads. Nogen har planer om en legeplads. Den lange krydderurte-kasse på gavlen af Klubhuset skal bygges færdig, og der er andre opgaver i støbeskeen. Så kom og tag del i fællesskabet. Man sætter selv stemningen, og foreningen sørger for forplejningen.

Ons. d. 23.juni:  Skt.Hans-aften

Ved Klubhuset tændes den store grill kl.18:00 ,så den er klar til det, som du/I selv har medbragt. Foreningen giver en vin, øl eller vand til maden. Der kan til resten af aftenen, som sædvanligt, købes drikkevarer til fornuftige priser i Klubhuset. Kl.20:00 tændes bålet, og festlighederne kan fortsætte. Båltalen i år bliver fremført af to Socialdemokratiske Byråds-kandidater.

26.juni, kl.10:00 LØRDAGSKAFFE  Hans er vært

‼️ GENERALFORSAMLING : Mandag d. 28.juni kl.19:00 i Auditoriet , Nupark 51, Holstebro. Forsamlingsloftet hæves til 100 personer, og så kan vi endelig mødes igen. Hold øje med din postkasse. Indkaldelsen udsendes 11.juni.  Der er IKKE længere noget krav om Corona-pas eller negativ Covid19-test for at møde op til Generalforsamlingen. HUSK, SENESTE TILMELDING ER d. 20.juni.

Juli

LØRDAGSKAFFE hver lørdag i måneden ,undtaget lør.d.31.

August

Lør. d. 7.aug: Fælles-arbejdsdag              Begge dage starter med opgave-

Søn. d. 8.aug: Fælles-arbejdsdag              fordeling ved morgenkaffen.

OPGAVER : Vejene skal opfyldes og høvles. Der etableres stolper til solsejl på Klubhusets sydgavl. Borde/Bænke færdigbehandles. Blomster i kasserne på nordgavlen. Oprydning i depotrummet. Bålpladsen gøres færdig, med hegnspæle til læhegn. Pæle til kommende skiltning ( hund i snor / 10km fartgrænse ) sættes i jorden. Andre opgaver aftales på dagen. Foreningen sørger for god forplejning til alle, som tager del i Arbejds-weekenden . Vel mødt !

LØRDAG d. 21.aug : SOMMERFEST

Måneden er åben for gode initiativer og sjove ideer

Oktober

Lør. d. 16.okt: SÆSONAFSLUTNING

Afslutnings-festen slås i år sammen med en Præmie-fest.

Der uddeles Præmier og Diplomer til sæsonens vindere, og havemand HENNING's

80års fødselsdag vil også blive markeret.

Lør. d. 13.nov : JULEFROKOST

Nærmere detaljer om tilmelding og tidspunkt følger !

-—-———---------------------–——————------------————————---------—————•----—••

Leje af Klubhuset har modtaget 13