Vigtige datoer i 2021

Tors. d. 20.maj: Haveinspektion

Bestyrelsen går sæsonens første runde, for at tilse haverne og tage stilling til, om der er nogen, der skal have en hilsen, om at overholde Ordensreglerne. Sidste år fik 17 haver en sådan hilsen, og i 6 tilfælde var det nødvendigt med en særlig PÅTALE, for at få forholdene bragt i orden. Vi satser på, at det ser bedre ud i år.

Lør. d. 29.maj: Fælles-arbejdsdag

Søn. d. 30.maj: Fælles-arbejdsdag

Vi forsøger at gentage succesen fra sidste år, og indbyder til den første af to Arbejdsweekender. Foreningens veje trænger til en grundig omgang. Der skal etableres en bålplads. Nogen har planer om en legeplads. Den lange krydderurte-kasse på gavlen af Klubhuset skal bygges færdig, og der er andre opgaver i støbeskeen. Så kom og tag del i fællesskabet. Man sætter selv stemningen, og foreningen sørger for forplejningen.

Ons. d. 23.juni:  Skt.Hans-aften

Ved Klubhuset tændes den store grill kl.18:00 ,så den er klar til det, som du/I selv har medbragt. Foreningen giver en vin, øl eller vand til maden. Der kan til resten af aftenen, som sædvanligt, købes drikkevarer til fornuftige priser i Klubhuset. Kl.20:00 tændes bålet, og festlighederne kan fortsætte.

GENERALFORSAMLING ?

Vi satser på, at vi kan indkalde til generalforsamling sidst i juni eller i starten af juli. Vi venter stadig spændt på, hvornår forsamlingsloftet og restriktionerne igen vil gøre den slags muligt.

Juli

En sommerfest med fokus på Hennings 80års fødselsdag

( en nærmere dato er endnu ikke fastlagt )

August

Lør. d. 7.aug: Fælles-arbejdsdag

Søn. d. 8.aug: Fælles-arbejdsdag

Måneden er åben for gode initiativer og sjove ideer

Oktober

Lør. d. 16.okt: Sæsonafslutning

Afslutnings-festen slås eventuelt sammen med en Præmie-fest.

Vestjyllands Kreds har endnu ikke meldt noget ud, om Havekonsulentens besøg i år, vedrørende bedømmelse og præmiering af haver. Vi følger udviklingen omkring CORONA'en , og tager derpå stilling til, hvornår andre datoer for mærkedage og arrangementer kan lægges ind i kalenderen.

Følg med her på hjemmesiden.

''Hvem er vi'' har modtaget 20
TIL ALLE NYE HAVER har modtaget 4