El- tilslutning / Kontraktunderskrivning

Nu er det muligt at få ført strøm ind på grunden

Kort fra VESTFORSYNING viser mulighed for tilslutning, også selvom sikringsskabet stå på den modsatte side af vejen. Der skal IKKE graves under vejen. KLIK for at forstørre

VESTFORSYNING melder nu klar til, at alle de nye haver i Fredhøje kan blive tilsluttet strømforsyningen. For de haver, som er flyttet fra tidl. NYHOLM, betales tilslutningsafgiften af Holstestebro Kommune ifølge den samlede aftale, som blev indgået.

De øvrige haver skal selvfølgelig selv betale for at blive tilsluttet. Man kan frit vælge, hvilken installatør man ønsker at bruge, men vær opmærksom på, at tilslutningsafgiften er varslet til at stige til næsten det dobbelte pr. 1.april 2021. Har du endnu ikke inden 1.apr. et hus eller skur på grunden, hvor en måler kan placeres, kan du måske aftale med din installatør, at få opstillet en byggestrømstavle, så du kan blive etableret allerede nu - til den nuværende afgifts pris.

Vand- og Kloaktilslutning vil også snart være mulig. Kommunen vil sende en tidsplan for etablering af vandmålere i hver enkelt haves målerbrønd. Hækkene forventes udplantet i løbet af marts måned. Kommunen er endnu ikke helt færdig med de nye veje og parkeringsområdet. Når det, om nogen tid, har sat sig, vil man afslutte med et sidste lag Vejgrus. Den store bunke opgravet muld vil blive fjernet i samme forbindelse, så hvis du skal bruge god muld til etablering af din have, så tag den nu, inden det er for sent.

OBS‼️

Nu er alle nye haver optaget som medlemmer af Hf.Fredhøje, idet der nu er underskrevet lejekontrakt med alle.

Havelejen vil dog først blive opkrævet, når Kommunen er helt færdig med den nye udstykning ( der mangler stadig at blive indstalleret vandmåler hos hver enkelt have ) Når Holstebro Kommune melder klar med en ny Overenskomst med haveforeningen og begynder at opkræve Jordleje for arealerne, kan vi her i Hf.Fredhøje begynde at iværksætte opkrævning af leje fra de nye medlemmer, og det vil man selvfølgelig få besked om straks.

SIG DET VIDERE TIL DIN NABO !

Eller endnu bedre:

SIG TIL ALLE DINE NABOER, AT DE SKULLE TA ' OG LÆSE HJEMMESIDEN EN GANG IMELLEM 😊

''Hvem er vi'' har modtaget 17
KONTAKT har modtaget 28